Expedice zdarma po celém světě pro všechny objednávky nad 3200Kč

czech
www.aurielle.cz
 
Úvod >  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Návratová politika
Snažíme se plně uspokojit. Vrácení nebo výměna jsou povoleny za předpokladu, že zákazník produkt zakoupil prostřednictvím naší zásilky, call centra nebo webové stránky, a to do 30 dnů od data původního fakturace.

Před návratem zboží nás prosím kontaktujte nejdříve, abychom diskutovali o problémech, se kterými máte 90% času, když jsme schopni problém vyřešit, aniž byste museli poslat něco zpět.

Návratová politika
Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Špinavé předměty budou vráceny zákazníkovi bez vyhodnocení.
Nepřekročíme náklady na přepravu vrácených zásilek nebo výměnu balíčku správných objednávek, budete zodpovědní za náklady na dopravu a manipulaci. Navíc všechny balíčky by měly být odeslány trasovatelnou metodou, jako je potvrzení o doručování zásilky US, UPS nebo Federal Express. Nejsme zodpovědní za balíčky ztracené v tranzitu.

Veškeré vrácené zboží je třeba zaslat na adresu, kterou nám zasíláme e-mailem. Jakmile obdržíme položku zpět, zásilkovou zásilku zasíláme zpět, aniž bychom platili další poplatky za dopravu.
Jakmile obdržíme vaše vrácení, povolte až 5 pracovních dnů k dokončení vrácení nebo výměny.

Výměny
Budeme přijímat výměny za nesprávnou velikost nebo barvu do 15 dnů od data původního fakturace. Kontaktujte nás prosím s vaším ID objednávky a jeden z našich členů týmu vám pomůže. Pokud byste si chtěli vyměnit položky v jiném stylu, museli byste vrátit své položky k odmítnutí (podle Pravidel pro vrácení) a umístit nový objednejte styl, který upřednostňujete.

Před odesláním položek je nutné nás kontaktovat. Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Opotřebené nebo špinavé předměty se vám vrátí zpět.

Nepokryjeme náklady na přepravu za výměny, budete odpovědní za vrácení poštovného a za přepravní a manipulační náklady na zaslání vyměněných zásilek zpátky k vám. Doporučujeme vám přidat sledování a pojištění při odesílání zásilek k nám pro vlastní ochranu, protože nemůžeme být zodpovědní za ztracené zásilky. Poplatky za dopravu a manipulaci jsou nevratné.
Zrušení objednávky
Zrušení objednávky musí být vyžádáno před odesláním objednávky. Protože zpracujeme veškerou objednávku co nejrychleji během 24 až 48 hodin po umístění objednávek, takže po objednávce není vždy možné zrušit objednávku. Doufám, že v tomto klíčovém bodě můžete pochopit. Žádosti o zrušení po odeslání objednávky budou zpracovány v souladu s našimi zásadami pro vrácení.
zpět
 
  • Share on Facebook
  • Tweet
  • Share on Google+
  • Pin it
  • Share on LinkedIn
  • Send email